Menu

Waarom rechtstreeks boeken?

Een gerust verblijf bij Different Hotels

07/05/2020

Happy when you stay healthy

#happywhenyouare, maar nu ook eens zo hard #happywhenyoustayhealthy. We kijken er naar uit om jou, onze different gast, te ontvangen. We doen er alles aan om het voor iedereen zo veilig mogelijk te houden. Hiervoor hebben we alle kritische punten opgelijst en in een corona-safety procedure verwerkt.

Maatregelen coronavirus

 

Kosteloos jouw reservatie verplaatsen

Kan jouw reservatie niet doorgaan omwille van het coronavirus? Geen probleem, we verplaatsen jouw reservatie kosteloos naar een ander moment (op basis van beschikbaarheid en met uitzondering van de feestdagen). Ben je zelf ziek? Dan vragen we je voor ieders veiligheid om thuis te blijven. Ben je als gast binnen 14 dagen na jouw verblijf ziek, of vertoon je verschijnselen van het coronavirus? Breng het hotel dan op de hoogte.

Anderhalve meter afstand

De gezondheid van onze gasten en medewerkers zijn onze nummer één prioriteit. Daarom doen we bij Different Hotels aan social distancing. We behouden dus minstens een afstand van 1,5 tussen elke persoon om de verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Alle hotels zijn volledig aangepast aan deze situatie.

Honger?

's Avonds in bed je al verheugen op het ontbijt van de dag erna? Dat kennen wij als geen ander! Voor ieders veiligheid is er de mogelijkheid om ontbijt te bestellen via roomservice. Van zodra het weer mogelijk is, voorzien we om ontbijt te serveren aan tafel, in plaats van een buffet. We zullen er dan voor zorgen dat er zeker voldoende afstand tussen de tafels is, zodat iedereen gerust kan genieten van het heerlijke ontbijt.

Ook voor lunch en diner bieden we je graag de heerlijkste maaltijden via roomservice.

Different veiligheidsmaatregelen

  • We volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid strikt op. Alle hotels zijn voorzien van informatie over COVID-19 en de bijhorende instructies.
  • We voorzien desinfecterende handgels in de openbare ruimtes
  • We vragen je om bij voorkeur te betalen met jouw kaart. 
  • We vragen je om zo weinig mogelijk de lift te gebruiken. Doe je dat toch, gebruik deze dan alleen.
  • We zullen op regelmatige basis oppervlakken zoals liftknoppen en deurklinken grondig ontsmetten.
  • We voorzien het nodige beschermingsmateriaal voor ons different personeel.
  • We werken met aangepaste procedures voor reiniging en hygiëne.
  • We hebben papier, pen, boekjes, sierkussens en extra dekens voor je veiligheid van de kamer gehaald. Wens je toch iets extra? De receptie voorziet het graag voor jou.
  • Indien mogelijks iemand in contact is gekomen met een besmette persoon, 2 dagen voor het opkomen van de symptomen tot 14 dagen erna, zal alle nodige informatie versterkt worden over andere gasten of personeelsleden bij de lokale, medische diensten met inachtneming van de wetgeving inzake gegevensbescherming.

     

We vinden het belangrijk dat je met een gerust hart bij ons kan overnachten. Heb je nog vragen? Contacteer ons dan gerust via info@differenthotels.com of contacteer het hotel waar je zal verblijven. We helpen je graag verder.

Happy to help


Over ons

About Different Hotels

Allemaal anders. Different Hotels telt 9 hotels en een B&B verspreid over Limburg. Allemaal met hun eigen karakter, hun eigen aanpak. Allemaal... different. Elk hotel uit de groep verwent je op zijn typische manier. Niets is hetzelfde. Of toch: de wens om van jouw verblijf iets bijzonders te maken. Kies daarom een hotel waar jij je thuis voelt. Dat past bij jouw levensstijl. In een omgeving die je aanspreekt. Different Hotels doet de rest. Welkom in Limburg. Welkom bij Different Hotels.

')